opc_loader

FAQ - Krijg antwoord op de meest gestelde vragen 

1. Wat zijn de verzendkosten?
NL (1 tot 2 werkdagen)
bij bestelling vanaf 6 artikelen: gratis
bij bestelling 3 tot 6 artikelen: € 2,95
bij bestelling 1 tot 3 artikelen: € 4,95

BE (1 tot 2 werkdagen)
bij bestelling vanaf 6 artikelen: gratis
bij bestelling 3 tot 6 artikelen: € 5,95
bij bestelling 1 tot 3 artikelen: € 8,95

Overige landen
tarieven / levertijden op aanvraag

2. Welke verzendpartij gebruiken jullie?
De pakketten worden zo spoedig mogelijk door ons verzonden via PostNL of DHL. Wij maken zelf die keuze, afhankelijk van de snelheid van leveren op dat moment. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je een track & trace code per e-mail om het pakket te kunnen volgen. Je ontvangt ook van ons een bericht dat het pakket verwerkt is. Mocht je een specifieke voorkeur hebben voor een van de twee verzendpartijen, dan kun je dat bij je bestelling als opmerking vermelden. Ook als je het pakket liever op een afhaalpunt geleverd wilt hebben. 

3. Wat is de levertijd?
Wij doen ons uiterste best de bestelling dezelfde werkdag te versturen (mits voor 15:00 besteld). Indien dat niet lukt, wordt het altijd de volgende werkdag. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, gaan maandag met de post mee. 

Let op: soms zit er op sommige producten een levertijd (als een product uitverkocht is, maar opnieuw besteld). Er staat dan bij het product een datum genoemd waarop het weer leverbaar is. Wij leveren in dat geval altijd de gehele bestelling (dus ook de bestelde producten die wel op voorraad zijn) zo spoedig mogelijk na die genoemde datum. Mocht je daarvan af willen wijken, laat het ons weten via info@panettone-shop.nl. De eventuele extra kosten van een extra zending zijn altijd voor de klant. 

4. Hoe kan ik betalen?
Bij afrekenen heb je de keuze om te betalen met: iDEAL (via je eigen bank), Mister Cash, VISA, Maestro, MasterCard.

5. Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt als consument producten retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je mag dit doen zonder opgave van reden. Een uitzondering hierop betreffen de maatwerk artikelen. Voor de wijnen en delicatessen geldt dat de verpakkingen niet aangebroken mogen zijn en dat ze goed verpakt retour gestuurd moeten worden. Indien het betreffende artikel/de betreffende artikelen ons niet in goede orde bereik(t)(en), kunnen wij helaas het aankoopbedrag niet retourneren. De kosten voor het retour sturen van artikelen worden niet door ons vergoed.

Let op: zend geen producten retour zonder dit vooraf te melden via info@panettone-shop.nl

6. Heb ik garantie op mijn product?
Dit is afhankelijk van het product. Neem daarom contact met ons op om te overleggen.

7. Heb je een andere vraag?
Neem dan contact op via info@panettone-shop.nl of 06-52696563. We helpen je graag.